دانلود کرک RELOADED بازی Just Cause 2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دنیای تفریح و سرگرمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد شبیری
9:31
جمعه 13 شهريور 1394

دانلود کرک RELOADED بازی Just Cause2.

نکته: مراقب باشید!!! هنگام کپی و بازکردن فایل RAR آنتی ویروس خود را حتما غیر فعال کنید! زیرا ممکن است فایل مورد نظر پاک شود و کپی نشود.

دانلود کرک RELOADED از سه سرور:

 فعلا قابل آپلود نبود.

 فعلا قابل آپلود نبود.

رمز: ندارد

حجم: 4.29 مگابایت

اگر سوالی داشتید، در خدمتیم:Info.cheatforpc@gmail.com

اسکایپ: mohammad.sh119


تعداد بازدید از این مطلب: 14132
موضوعات مرتبط: کرک بازی ها , ,
بازدید : 14132

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محمد در تاریخ : 1399/7/1/2 - - گفته است :
سلام مرحله اول بازی مشکل نداشت ولی تو لودینگ مرحله دوم ارور میده بعد میاد بیرون
پاسخ: دقیقا محتویات پیام ارور رو بنویسید.

<-CommentGAvator->
saeed در تاریخ : 1398/12/25/7 - - گفته است :
سلام من وقتی مرحله اول رو میرم از بازی خارج میشه و یه ارور میده که فقط یه گزینه داره(close the program)خواهش میکنم کمکم کنید لطفا
پاسخ: دقیقا محتویات ارور رو بنویسید.

<-CommentGAvator->
سلام در تاریخ : 1398/2/17/2 - - گفته است :
سلام دااش این کرک مولتی پلیر هم کار میکنه یا نه؟؟ اینو که گفتی تصمیم میگیرم دانش کنم یانه...
پاسخ: سلام، نه متاسفانه! :(

<-CommentGAvator->
ابی در تاریخ : 1398/2/6/5 - - گفته است :
ممنون از سایت خوبتون
پاسخ: قربان شما!

<-CommentGAvator->
مبین در تاریخ : 1397/5/11/4 - - گفته است :
سلام . من میخوام دانلود کنم ولی لینک دانلود نداره از کجا دانلودکنم
پاسخ: سلام؛ روی تصویر PicoFile کلیک کنید، به صفحه دانلود هدایت می شید، اونجا "دریافت لینک دانلود" رو بزنید و بعد "دانلود فایل". موفق باشید!

<-CommentGAvator->
هادی در تاریخ : 1397/4/6/3 - - گفته است :
دوستان من این بازی رو تو کامپیوتر نصب کردم هیچ مشکلی نداشت وقتی مرحله یک رو تمام کردم مرحله دو اونجایی که سوار موتور میشه بعد دیگه نمیاد ارور میده چیکار کنم خواهش می کنم بهم بگین
پاسخ: چه اروری میده؟

<-CommentGAvator->
داود در تاریخ : 1395/10/19/7 - - گفته است :
باید فایل زیپ و تو پوشه ی مخصوص بازیی بریزیم یا تو program files
پاسخ: توی پوشه ای که بازی رو از اون اجرا می کنید

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1395/6/5/5 - - گفته است :
دو سوال یک ایا فای رمز داره دو ایا فایل کرک تو پوشه بازی جایگا و پوشه خاصی داره
پاسخ: نه فایل رمز نداره و باید کرک رو در محل نصب بازی بریزید!

<-CommentGAvator->
علیرضا در تاریخ : 1394/11/16/cheatforpc - - گفته است :
حالا چجوری هست دانلودش کردم باید بریزمش تو جایی که بازی رو نصب کردم

پاسخ: درود، درسته همین کارو بکنید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









بهترین عنوان معرفی شده در E3 از نظر شما؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وبسایت به زودی فعالیت های گسترۀ خودش را شروع خواهد کرد...
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به گیم و سرگرمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر